Interacting Arts Forum Index

Author Message

Index - Stadsrummet - Urban Ninja Crew

Post new topic
Nordwall
 Posted: Wed Sep 29, 2004 12:46 am Reply with quote
Site Editor Joined: 03 Apr 2003 Posts: 2475 Location: Stockholm
Urban Ninja Crew

Gränslös gatusport

Vi tränar parkour, gör urbana upptäckarexpeditioner och hittar på nya sätt att interagera med stadslandskapet. Medlemsantalet varierar, men för närvarande är vi 5-10 personer. Våra träffar är öppna för alla, men hör gärna av dig innan om du är ny och vill komma.

Posta gärna möten i denna tråd, men håll allmänna diskussioner i forumet. Det går dock bra att ställa frågor i tråden. Om du vill kunna veta direkt när något är på gång, klicka på "Watch this topic" (nere till vänster) så får du ett mail så fort något nytt dyker upp.

Last edited by Nordwall on Tue May 16, 2006 11:56 pm; edited 3 times in total
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Nordwall
 Posted: Mon Oct 04, 2004 6:48 pm Reply with quote
Dice wrote:
en fråga.. blir lite osäker skulle vi inte variera mellan parkour och UE ?

Jo, absolut.
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Nordwall
 Posted: Sun Oct 10, 2004 12:57 am Reply with quote
Dice wrote:
Sofia.. Jag tror inte det är ett tvång på att man måste vara med på både och.. rätta mig om jag har fel?

Jag ser gärna att man provar allt, men hellre att man är med på vissa aktiviteter än inga alls.
Nordwall
 Posted: Sun Oct 10, 2004 12:58 am Reply with quote
Sofia wrote:
Kommer information om alla träffar att ligga ute här, så att man inte i så fall missar något som planerats på ett "möte" man inte varit med på?

Vi postar information om alla träffar här, så att alla får reda på vad som händer.
DELETED
 Posted: Fri Dec 03, 2004 1:32 pm Reply with quote
Guest
Flickor och Pojkar:

Snön ligger ute på marken. Är detta en anledning till att sluta leka i betongen?

Svar: NEJ!

Är det någon förutom jag själv som är på att ge sig ut i staden och springa lite innan kylan gör det helt omöjligt eller har alla gått i dvala?
Nordwall
 Posted: Fri Dec 03, 2004 10:22 pm Reply with quote
Bra idé. Jag bröt ett revben för ett par veckor sedan på Interacting Arts senaste salong och därför haft en smula svårt att dra i saker (för att inte tala om hur svårt det har varit att böja sig). Nu har jag knapp några känningar längre och skulle gärna följa med ut. Om inte annat på upptäckarexpedition.
DELETED
 Posted: Sun Apr 10, 2005 7:53 pm Reply with quote
Guest
Nu är snön borta och det är varmare på dagarna och inte lika kallt på nätterna!
Upptäckaren i en har kommit ut ur vinterdvalan och vill ut o leka!

Finns det någon som känner desamma och vill ut o hitta på nått!?!
Nordwall
 Posted: Sun Apr 10, 2005 10:22 pm Reply with quote
Jag vill också ut och leka.
DELETED
 Posted: Sun Apr 10, 2005 11:16 pm Reply with quote
Guest
var vid grottan vid gullmarsplan innan vintern men gick inte ända vägen in. funderar på att åka dit igen, om de inte finns något roligare?

Någon som vill med? Eller har ett bättre förslag?
Nordwall
 Posted: Sun Apr 10, 2005 11:42 pm Reply with quote
Jag har varit där, men har inte lust att gå dit igen. Hur långt kom du?
DELETED
 Posted: Mon Apr 11, 2005 12:54 pm Reply with quote
Guest
Kom inte så långt alls.. igenom första "avloppsröret" till andra "nergången", sen så var de rätt blokerat och hade inte lust att fassna. Dessutom lät ljudet lite illa (vilket ja senare upptäckte att de uppstod när bilar körde över ett brunnslock längre ner på vägen)

Hittade dock en låst lucka i brofundamentet som ser intressant ut.. den är dock låst med rätt rejält lås och bom. Men har man rätt verktyg bör det gå.. om man nu verkligen vill de..

Annars någon ide för något kul?
DELETED
 Posted: Mon Apr 11, 2005 11:58 pm Reply with quote
Guest
Snön är borta.

Det är dags. Igen.

Det är dags.

Förslag?
DELETED
 Posted: Wed Apr 20, 2005 1:58 am Reply with quote
Guest
Det skulle va skit kul å dra ut någon helg och parkoura.
Speciellt när det börjar bli så himla bra väder igen!
DELETED
 Posted: Wed Apr 20, 2005 10:21 pm Reply with quote
Guest
ska ut och undersöka hur effektiv lucköppnaren är imorgon. Hittade ett misstänkt brunnslock igår som måste undersökas.
Det är något av det fina med denhär stan, varje omärkt brunnslock kan vara en möjlig ingång till skyddstunnlarna. eller ja. typ vartenda hål i marken och lucka i golvet kan vara en ingång. Visar det sig att luck-öppnaren funkar bra, så blir det att ständigt bära med sig den, och så är det bara att kolla upp misstänkta lock.
Widing
 Posted: Thu Apr 21, 2005 1:27 pm Reply with quote
Site Editor Joined: 08 Apr 2003 Posts: 1397 Location: Stockholm, Sweden
Jag har börjat springa och hoppa över parkerade bilar... De är jävligt lämpade för parkour... Praktisera med fördel nattetid.
View user's profile Send private message Visit poster's website

All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 4
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Post new topic

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
RSS 2.0 RSS 0.91