| Author |
Message |
|
| DELETED |
Posted: Mon Jul 18, 2005 3:43 am |
|
|
|
Guest
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Mon Jul 18, 2005 10:43 am |
|
|
|
Guest
|
Det ser ut att vara några fjortisar?
Jag tycker att det är ohållbart och lite konstigt att försöka beskydda ue som något exklusivt för en viss utvald grupp. Inte för att jag stödjer det, men ue är ingenting nytt och det kommer alltid att komma nytt folk som har andra värderingar och gör felsteg. |
|
|
| Back to top |
|
| Nordwall |
Posted: Mon Jul 18, 2005 12:31 pm |
|
|
Site Editor
|
| Jag tycker att de gör bort sig, men de vill väl vara häftiga och exklusiva. Det kommer inte att hålla. |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Mon Jul 18, 2005 2:56 pm |
|
|
|
Guest
|
| Du kunde länkat till hela min tråd på Flashback, där står redan allt. |
|
|
| Back to top |
|
| Widing |
Posted: Mon Jul 18, 2005 4:04 pm |
|
|
Site Editor
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Wed Jul 20, 2005 4:36 pm |
|
|
|
Guest
|
Jag förstår inte riktigt vad problemet är.
Låt kidsen UEa, bättre än att dom sitter hemma och kollar på Fame Factory.
Jag har fan inte UEat på flera månader... mest för att jag inte vet nån schysst plats.
Stockholms UEare är jävligt hemlighetsfulla. Varför? Jag förstår väl om man inte vill ha en hel högstadieskola springandes på sin favoritplats, men å andra sidan... vadå "sin". |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Thu Jul 21, 2005 2:24 am |
|
|
|
Guest
|
Föregångaren till kollapsen av alla fenomen är elitism.
Därefter kommer selektivism.
Därefter kollaps. |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Fri Jul 22, 2005 7:38 am |
|
|
|
Guest
|
Och efter kollapsen tar dom som ändå stannar kvar hand om det hela och kan leva vidare i lugn och ro.
Ni som rycker på axlarna har nog inte riktigt förstått vilka oansvariga dårar det är som nu får för sig att lyfta på brunnslock. Jag vet, för jag har varit på filmkväll med UE World och 515. Ööh.
Det skulle inte alls förvåna mig om någon som de i Jönköping, eller han som ensam och utan någon som helst möjlighet att kontakta omvärlden kröp in i den lilla svängande gången längst in i Drömmarnas Brunn, går och fastnar i nåt avlopp eller blir överkörd av tunnelbanan, och då är det svårt att hålla sig likgiltig. |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Fri Jul 22, 2005 12:50 pm |
|
|
|
Guest
|
Det skulle inte förvåna mig om vem som helst kröp in i den lilla svängande gången ensam för att där explodera. Eller fastnar i ett avlopp. Det kan lika gärna hända vem som helst.
Göran Kropp ramlade från en liten kulle och dog efter att ha typ moonwalkat upp för Mount Everest, paddlat på en uppblåsbar kaviartub runt sibirien och gjort en massa andra extrema grejer.
Jag tycker fortfarande att det är bra om kidsen gör nåt roligt istället för kollar på tv. |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Sun Jul 24, 2005 12:54 am |
|
|
|
Guest
|
Jag tycker fortfarande att det är bra om kidsen gör nåt roligt istället för kollar på tv.
Absolut, sen har alla rätt att få vara en irriterande snorunge som liten. |
|
|
| Back to top |
|
| DELETED |
Posted: Mon Jul 25, 2005 3:17 pm |
|
|
|
Guest
|